ONLINE mokymų kursas - pasiekiamas iš bet kur!
Mokymus pradeda nauja / 2025' mokymų grupė - dar galite prisijungti...
ŠIUOLAIKINĖ PSICHOSOMATIKA Basic
I modulis
* Nepraleiskite savo progos. Turime tik vieną gyvenimą ir vieną kūną.
Mokykimės pasitikėti juo ir procesais, kuriuos jis turi praeiti. Mokykimės kurti tikrą palaikantį santykį su juo ❤️
Šis mokymų kursas apvers aukštyn kojomis visą Jūsų žinojimą apie tai kaip veikia Jūsų kūnas, kas yra sveikata. Visai kitaip suprasite, kas iš tikrųjų yra ligos, kaip jomis susergama ir ką su jomis daryti! Suvoksite, kaip visos ligos prasideda galvoje, o kūnas tam atliepia - kaip tai iš tiesų vyksta! Pagaliau įgausite ramybę ir pasitikėjimą savimi ir savo kūno prigimtine-evoliucine-gamtine išmintimi.
Vis dar analogų Lietuvoje neturintis kursas
44 valandos lekcijų su praktinėmis patirtimis
ONLINE formatas - prieiga iš bet kur
Bendri GYVI susitikimai + individualus asmeninis mokymosi ritmas
Papildoma video, audio, tekstinė medžiaga
Naujokams ir psichosomatikos tyrinėtojams
- daugiau nei 20 temų -
- nuo nulio iki pakankamai giliai -
- į visiškai naują tyrimų kryptį psichosomatikoje -
- psichosomatikoje, kuri pagrįsta šiuolaikiniais biomedicininiais tyrimais -
- psichosomatikoje, kuri turi konkrečius atsakymus apie ligų priežastis ir galimybes jas pašalinti -
Kurse bus apžvelgiami visų pagrindinių organizmo sistemų psichosomatikos pagrindai
Kvėpavimo takų ligos
Virškinimo ir šalinimo sistemos ligos
Atramos ir judėjimo sistemos ligos
Širdies ir kraujotakos ligos
Reprodukcinės sistemos ligos
Odos, regos ir klausos ligos
Baigę šį mokymų kursą, Jūs galėsite:
* atkoduoti, iššifruoti, savo ir savo vaikų, kitų artimų ir brangių Jums žmonių, kūno negalavimų, patiriamų simptomų reikšmę;
* išmoksite analizuoti kūną ir gyventi darnoje su juo, prisiderinant prie jo biologijos;
* kritiškai analizuoti ir vertinti paplitusį požiūrį į žmogaus sveikatą ir ligas, medikų įvardinamų diagnozių, jos stadijų bei tolimesnių prognozių tikrąją reikšmę, siūlomo gydymo ar kokios nors intervencijos prasmę;
* atpažinti savo psichikoje sprendžiamus vidinius konfliktus ir išspręsti juos jų užuomazgoje.
Jūs sužinosite:
* kas yra sveikata ir liga iš visai kitos - mūsų, kaip biologinių ir kartu psichologinių būtybių evoliucinės adaptacijos perspektyvos;
* kaip mūsų psichika, instinktai, emocijos, jausmai, mąstymas, supratimas sąveikaudami su mus supančia aplinka veikia mūsų kūną ir kaip mūsų kūnas, padeda mums išgyventi, atliepdamas mūsų psichikos užklausai;
* apie savo sveikatos sutrikimus, kūno negalavimus - kokią problemą Jūsų kūnas padeda Jums atlaikyti Jūsų gyvenime.
Baigę šį mokymų kursą, išsivaduosite nuo ligų baimės, suvokę, kad liga tai nėra atsitiktinumas, o yra tik atsakas į tai, kas vyksta Jūsų gyvenime ir galvoje. Jūs įgausite ramybę ir supratimą, kas iš tiesų su Jumis vyksta ir kad su tuo galima kažką daryti.
MOKYMŲ KURSO KAINA
413 Eur
KURSŲ AUTORIAUS IR LEKTORIAUS ŽODIS
Kūne, mano kūne, KAS VYKSTA...?
Kada aš išgirdau iš onkologo: “tikrai taip, jūsų krūtyje yra
auglys”, automatiškai pirma mintis buvo, ką ne taip darau savo
gyvenime? Kaip dar ne taip gyvenu? Kiek galima? Juk visą gyvenimą
tik ir darau, kad rūpinuosi savo sveikata ir savo pozityviu
mąstymu. Nejaugi genetika ir paveldimumas tikrai tokie viską
nulemiantys, nesvarbu kaip gyventum?
Mamos mama mirė nuo vėžio, kai jai buvo vos 34 metai, mama – 50-ies metų. Stebint tokias tendencijas, tikėjausi pratempti nors iki kokių 65 ir nesukti sau dėl to galvos, anksčiau laiko. Taip svarstė mano protingoji dalis.

Bet reikia būti sąžininga pačiai prieš save, yra ir kita dalis. Dalis, kuri visą mano suaugusios
gyvenimą akylai budėjo ir laukė, kada gi pagaliau pasirodys ta ponia, kurią visi vadina onkologija.
Laukė, kada gi mes pagaliau susiliesime, susidraugausime, ir taip abi save realizuosime, o ji (ta mano dalis) galės pagaliau pasireikšti, nes visą laiką buvo teisi.
Juk dar mirštančios mamos buvo prisakyta – tu, Živile, kaip pirmagimė, tai tikrai paveldėsi šią ligą, taip jau yra, taip kad rūpinkis savimi, prižiūrėk save! Gera įtaiga iš geros širdies 🙂
Suprantu – laukiau šios ligos, ar tai ir yra “ne taip gyvenau”?
Antra mintis buvo – aš nesigydysiu. Šito žaidimo tai jau aš nežaisiu. Aš mačiau kaip kentėjo mano mama, kokiu zombiu po visų gydymų ir procedūrų ji tapo, kokia pasimetusia ir tuščia siela žvelgė iš savo akių. Gyvenimo pabaigoje ji prisipažino, kad jei dabar reikėtų gyventi toliau, tarkime jei ji kažkokiu stebuklingu būdu pasveiktų – ji nebežinotų kaip tai daryti, ji nebežinotų kaip gyventi.
Taigi, taip ir pasakiau savo kūnui ir labai aiškiai – šito žaidimo mes su tavimi, mielasis, tikrai
nežaisime, taip kad net nepradėk! Jeigu lemta mirti, reiškia mirsime. Tikrai taip, mirsime abu. Nori to? Pirmyn – tavo pasirinkimas! Tai buvo mano provokacija iš beviltiškumo 🙁
Tai nereiškia, kad nėjau iš proto, kad naktimis neverkiau, laukdama tolimesnių procedūrų, tyrimų,
atsakymų. Kad ne puoliau žaliavalgiauti, kas rytą keltis penktą valandą ir daryti jogą, daug vaikščioti gryname ore, medituoti ir sukti galvoje plokštelę su įsakymu – pasveik, pasveik, pasveik, išnyk, išnyk, išnyk, aš sveika, sveika, sveika…
Įsivariau save į geležinės dietos ir disciplinos narvą ir aiškiai jaučiau kad taip ilgai netempsiu.
Kur link aš einu? Aš gi žinau, kad viskas yra mūsų galvose. Kiek daug žmonių, kurie išgyja savo
tikėjimo galia, savo psichikos galia. Juk aš tai žinau! Aš gi pati dirbu su psichologija. Tai ką aš čia išdirbinėju? Visą laiką dirbau su savimi. O dabar vėl kabinuosi į savo kūną, vėl kažko iš jo
reikalauju? Čia iš tos serijos – didysis žinovas psichologas, net sau padėti negali.
Susiimu. Bet kiek į interneto paiešką įsivedu žodį “psichosomatika” – tiek nieko. Kiek įsivedu
“onkologijos psichologinės priežastys” taip nieko nerandu – jokių atsakymų. Tik vėl bendro pobūdžio
frazės, kad reikia išmokti džiaugtis gyvenimu, mažiau stresuoti, pozityviai mąstyti.
Ar tai reiškia, kad reikia viską mesti, t. y. visus savo stresus, su kuriais pasirodo nesusitvarkai ir išeiti į mišką, giliai kvėpuoti ir susilieti su gamta? Šalta kažkaip pas mus žiemą miškuose, ne ta klimato juosta, o Indija toli.
O gal tai reiškia – matyk šviesiąją savo vėžio pusę, matyk kokios vėžinės galimybės dabar tau atsivėrė! Kita vertus, tai man padaryti būtų paprasčiau – išprievartauti save jausti pozityvą net nuo vėžio ir užsispyrus nematyti savo realybės aš galiu. Tiesiog dar daugiau save pahipnotizuosiu, padirbėsiu su mentalu. O vat šaltis miške labiau gąsdina, o Indija toli – tikrai toli 🙂
Sunkiausia buvo suvokti, kad pasirodo mano kūnas gyvena savo nuosavą ir atskirą gyvenimą. Pasirodo aš negaliu jo kontroliuoti. Aš nesuprantu savo kūno. Negaliu juo pasitikėti. Kūne, kas vyksta? KAS V Y K S T A, po galais? Ar girdi mane, mano kūne? K A S V Y K S T A ? Padėk man suprasti!
Mano istorija baigėsi laimingai – paskutinis biopsijos tyrimas parodė, kad auglys vis tik nepiktybinis. Bet ši išgyventa akistata buvo labai kieta. Tokia kieta, ir tokia sudrebinanti, kad nuo jos pagaliau galėjau atsispirti ir nustoti sau meluoti dėl to, kaip sąmoningai aš gyvenu.
Visų pirma, įsisąmoninau ir pati sau garsiai įsivardinau savo vidinį ketinimą, kuris kažkokiu būdu
pasirodo buvo tapęs egzistenciniu – užbaigti onkologijos istoriją savo giminėje. Padėti čia tašką.
Nežinojau kaip tai padarysiu, tik žinojau kad padarysiu.
Ar šis žinojimas ar koks kitas stebuklas pagaliau mane suvedė su ypatinga pažintimi. Pažintimi su
naująja, kaip aš vadinu Šiuolaikine psichosomatika. Tai mokslas, tai medicina, tai psichologija, tai tyrimai, tai empirika, tai sistema, tai logika, tai aiškumas, apibrėžtumas ir tai mažiausiai 80 proc.išgijimo rezultatas! Tai evoliucija.
Nekantrauju, mielieji, tuo pasidalinti su Jumis. Gal būt, kažkas kaip ir aš vis dar ieško atsakymo – kūne, mano kūne, kas vyksta? Tik tas kažkas, suvedęs į interneto paiešką “psichosomatika” – jau ras, kur eiti jo ieškoti.
Mūsų laukia nuostabi atradimų kelionė…
Iki pasimatymo! 🙂
Živilė Sugentas
MOKYMŲ KURSO PROGRAMA
I savaitė
ŠIUOLAIKINĖ PSICHOSOMATIKA
Tradicinė-oficialioji psichosomatikos apibrėžtis
Istorinis ekskursas ir psichiatrinis kontekstas
Čikagos septynetukas
Neuroendokrinologinis aiškinimas
Mistinė-ezoterinė psichosomatika
Medicininė-biologinė psichosomatika
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
II savaitė
R. G. HAMER
Ryke Geerd Hamer asmenybė, gyvenimas ir darbai
German New Medicine teorijos atradimo istorija
Ryke Geerd Hamer sapnai
„Vienas prieš visus”
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
III savaitė
PSY2.0 PROJEKTAS
Projekto variklis ir veidas M. Filiajevas
PSY2.0 ekosistema
PSY2.0 esmė ir metodas
PSY2.0 mokslinė veikla
PSY2.0 ir Naujoji vokiečių medicina
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
IV savaitė
VIDINĖ MOKSLO VIRTUVĖ
Mokslas – socialinis reiškinys
Abejonės vidinėje medicinos virtuvėje
Patologinė anatomija ir ligų etiologija (priežastingumas)
Traumos ir trauminio proceso etiologija
Hipertenzijos etiologija – akivaizdžiai socialinė
Uždegimas – tai normali organizmo funkcija
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
V savaitė
KAIP JAUČIAME SAVO KŪNĄ?
Tiesa apie mane ir pasaulio objektus
Tiesa apie mane ir mano santykius
Tiesa apie mane ir mano tikslus
PRAKTIKA
praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas
VI savaitė
VISKO PRIEŽASTIS - BIOLOGINIS KONFLIKTAS
Biologinis vs psichologinis konfliktas
Organizmo biologiniai-išlikimo poreikiai
Žmogaus virtualumas: socialinis, kultūrinis
Žmogaus virtualumas laiko dimensijoje
Realus ir virtualus konflikto turinys
Biologiniai konfliktai embrioniniame laikotarpyje
Nėštumas, kaip biologinis konfliktas
Žmogaus programavimo laikotarpis
Biologinės prasmės dedamoji
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
VII savaitė
SKAITOME HAMERĮ. ATVEJŲ ANALIZĖ
„Terapija sveiku protu”
Atvejų analizė
(senyva moteris su sigmos karcinoma ir jos kanarėlė; sanatorijos vadovo žmona su plaučių vėžiu (adenokarcinoma); moteris apsišaukėlė ir jos kaulų karcinomos; jauna moteris su pikta mama ir augliu smegenyse; nebėra namų, „kur aš priklausau”)
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
VIII savaitė
GYVŪNAI IR NAUJOJI VOKIEČIŲ MEDICINA
Žmogus tai tik gyvūnas, ar dar ir gyvūnas
Kur mūsų instinktai..? ir kita žmonių rūšis
Kaip biologinius konfliktus sprendžia gyvūnai?
Geladų hormoninis atsakas į alfa patino pasikeitimą
Dramblių netekties ritualai
Naminiai vs laukiniai gyvūnai?
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
IX savaitė
PIRMASIS BIOLOGINIS DĖSNIS, DHS
Adaptacija: paprastos ir specialios biologinės programos
Dirk Hamer Sindromas (DHS) ir būtinos jo sąlygos
Bazinės būsenos: neapibrėžtumas, priklausymas, „viskas bus gerai”
Situacijos suvokimo subjektyvumas: viena situacija-trys moterys-dvi diagnozės
Tridimensinė sinchronizacija
Darbas su situacijos dramatizmu
Diagnozės konstruktas
Atvejų analizė
(siamo dvynių ligos, vaiką išvežė į kaimą, apie ką yra tymai)
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
X savaitė
EPIDEMIJŲ PRIGIMTIS
Virusologijos problemos
Apie ką yra infekcinės ligos?
Kodėl serga grupės žmonių?
Kodėl ir kaip yra „vaikiškos” ligos?
Atvejų analizė
(raudonukė, vėjaraupiai, skarlatina, sinusitas, otitas, „peršalimo ligos”: sloga, kosulys, tėtis išvažiavo ir todėl dviračio nebus, į svečius atvažiavo močiutė, ispaniškas gripas)
Žmogaus virtualumas – kalbos dimensija
Sugestija ir jos formos
Diagnozė = nauji konfliktai
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XI savaitė
KAIP MANO KŪNAS JAUČIA?
Žmogus šalia – kas mano kūne?
PRAKTIKA
praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas
XII savaitė
SPRENDIMAS - SPECIALI BIOLOGINĖ PROGRAMA
172 SBP
SBP dvifaziškumas
Simpatinė ir parasimpatinė nervų sistema
Vagotonija ir vagus nerve
Simpatikotonija ir jos simptomai kūne
Neurotinis priverstinis mąstymas
Simpatikotonija smegenyse
Vagotonija ir jos simptomai kūne (eksudacija)
Paleidimo, emocinio palengvėjimo pojūtis
Galvos skausmai (eksudacija)
Epileptoidinė krizė
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XIII savaitė
KAIP GIMSTA LIGOS?
„Ligos” skirtingose SBP fazėse
Konflikto masės parametras
Apie ką kalba „autoimuninės ligos”?
„Imuniteto sistema” ir jos konfliktai
Atvejų analizė
(skydliaukės ligos: hipertireozė, tiroiditas, hipotireozė; storosios žarnos ligos: sigmoidinė karcinoma, opinis kolitas; plaučių ligos: adenokarcinoma, pneumonija, tuberkuliozė; kaulų ligos: osteolizė, metastazės kauluose, osteosarkoma; krūtų ligos: mastitas, lobulinė karcinoma; skrandžio ligos: opa, opinė karcinoma, gastritas)
Kaip susijęs paralyžius ir epilepsija?
Širdies priepuolis ir jo rūšys
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XIV savaitė
RECIDYVAI IR TREKAI: ALERGIJŲ SUSIFORMAVIMAS
Recidyvo samprata
Realus ir virtualus/asociatyvinis recidyvas
Treko samprata, rūšys
Dažniausios alergologinės ligos
Dvi alergijų susiformavimo schemos
Atvejų analizė
(alergija riešutams, alergija žiedadulkėms, alergija vynui, alergija saulei, alergija katėms)
Apie ką kalba gliuteno ir laktozės netoleravimas?
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XV savaitė
RECIDYVAI IR TREKAI: PANIKOS ATAKŲ PRIGIMTIS
Jūsų vidinė žuvis… 🙂
Frontalinė konsteliacija ir panikos sutrikimas
Panikos atakos prigimtis, biologinė prasmė ir recidyvuojantis mechanizmas
„Ligos” pasireiškiančios recidyvų pagrindu
Atvejų analizė
(ne Hodžkino limfoma, šoninė kaklo cista, skydliaukės cista, eutiroidinė mazginė struma)
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XVI savaitė
TYRINĖJAME SAVO SIMPTOMĄ
Simptomo lygmenys: antrinė nauda, asociatyvių išgyvenimų tinklas, pirmasis išgyvenimas
Simptomo sekimas regresine skale
Persimokymas praeityje
„Atsiimu savo teisę į savo gyvenimą”
PRAKTIKA
praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas
XVII savaitė
SBP KODAI EMBRIOGENEZĖJE
Embrioninis vystymasis – embriogenezė
Audinių grupės klasikinėje klasifikacijoje
Gemaliniai sluoksniai ir audinių kilmė
Klasikinė audinių klasifikacija vs naujosios vokiečių medicinos
Senieji ir naujieji audiniai
Gemaliniai sluoksniai ir organai
Atvejų analizė
(skydliaukės gemaliniai sluoksniai, žarnyno gemaliniai sluoksniai, skrandžio gemaliniai sluoksniai, krūties gemaliniai sluoksniai)
Embrioninis smegenų vystymasis
Smegenų dalys ir embrioniniai audiniai
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XVIII savaitė
SENIEJI AUDINIAI IR JŲ ELGSENA
Histologinė endodermos organų audinių formacija
Liaukos žmogaus organizme
Endokrininė sistema
Cilindrinis žarnyno epitelis
Endodermos audinio elgsena realizuojant SBP adaptacinį procesą
Konkrečių organų adeno-Ca: „žiedinio kopūsto” ir plokščiai auganti
Histologinė senosios mezodermos organų audinių formacija
Seroziniai dangalai žmogaus organizme ir mezoteliomos
Koriumas (derma) ir aknė
Pieno liaukų navikas = koriumo invaginacija
Pigmentinė ir bepigmentinė melanoma (corium-Ca)
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XIX savaitė
NAUJIEJI AUDINIAI IR JŲ ELGSENA
Histologinė naujosios mezodermos organų audinių formacija
Kaulinis, raumeninis ir jungiamasis audinys
Mezodermos audinio elgsena realizuojant SBP adaptacinį procesą
„Šveicariško sūrio” audinys
Furunkuliozė, lipoma, Hodžkino limfoma
Histologinė ektodermos organų audinių formacija
Epidermis ir odos ligos (egzema, dermatitas, dilgėlinė, neurodermatitas)
Paviršinės gleivinės audinys (cistitas, pienligė, hemorojus)
Ištekamųjų organų latakų audinys (duktalinė krūties karcinoma)
Ektodermos audinio elgsena realizuojant SBP adaptacinį procesą
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas
XX savaitė
TOLIAU TYRINĖJAME SAVO SIMPTOMĄ
Simptomas ir diagnozė
Mano simptomas ir mano aplinka
Gydantis kontaktas su savo traumuota dalimi
PRAKTIKA
praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas
VEBINARŲ ĮRAŠAI
Gyvų online susitikimų įrašai:
klausimai-atsakymai iš medžiagos
asmeniniai pasidalinimai, įžvalgos, pastebėjimai
atvejų analizės
kaip gyventi pagal Hamerį?
GYVI ONLINE SUSITIKIMAI (VEBINARAI)
Gyvi online susitikimai – galimybė pasidalinti savo įžvalgomis, patirtimis, užduoti klausimus
Susitikimai vyksta vieną kartą mėnesyje
Artimiausi susitikimai (šeštadieniai, nuo 10 val.):
balandžio 26d; gegužės 24d; birželio 28d; liepos 26d; rugpjūčio 23d; rugsėjo 20d.
SERTIFIKATAS
Pasveikinimas ir išdavimas
SERTIFIKATŲ
liudijančius sėkmingą mokslų pabaigą!
Kurso medžiaga prieinama dar vieną mėnesį (4 savaites)*
INDIVIDUALUS MOKYMASIS
lekcijų, praktikų, vebinarų įrašų peržiūrėjimas, aktualios papildomos video, audio, tekstinės medžiagos pakartojimas
*Bendra kurso trukmė – 24 savaitės arba pusė metų