ONLINE mokymų kursas - pasiekiamas iš bet kur!
Mokymus pradeda nauja / 2025' mokymų grupė - dar galite prisijungti...

ŠIUOLAIKINĖ PSICHOSOMATIKA Basic
I modulis

* Nepraleiskite savo progos. Turime tik vieną gyvenimą ir vieną kūną.
Mokykimės pasitikėti juo ir procesais, kuriuos jis turi praeiti. Mokykimės kurti tikrą palaikantį santykį su juo ❤️

Šis mokymų kursas apvers aukštyn kojomis visą Jūsų žinojimą apie tai kaip veikia Jūsų kūnas, kas yra sveikata. Visai kitaip suprasite, kas iš tikrųjų yra ligos, kaip jomis susergama ir ką su jomis daryti! Suvoksite, kaip visos ligos prasideda galvoje, o kūnas tam atliepia - kaip tai iš tiesų vyksta! Pagaliau įgausite ramybę ir pasitikėjimą savimi ir savo kūno prigimtine-evoliucine-gamtine išmintimi.

Vis dar analogų Lietuvoje neturintis kursas

44 valandos lekcijų su praktinėmis patirtimis

ONLINE formatas - prieiga iš bet kur

Bendri GYVI susitikimai + individualus asmeninis mokymosi ritmas

Papildoma video, audio, tekstinė medžiaga

Naujokams ir psichosomatikos tyrinėtojams

- daugiau nei 20 temų -

- nuo nulio iki pakankamai giliai -

- į visiškai naują tyrimų kryptį psichosomatikoje -

- psichosomatikoje, kuri pagrįsta šiuolaikiniais biomedicininiais tyrimais -

- psichosomatikoje, kuri turi konkrečius atsakymus apie ligų priežastis ir galimybes jas pašalinti -

Kurse bus apžvelgiami visų pagrindinių organizmo sistemų psichosomatikos pagrindai

Kvėpavimo takų ligos

Virškinimo ir šalinimo sistemos ligos

Atramos ir judėjimo sistemos ligos

Širdies ir kraujotakos ligos

Reprodukcinės sistemos ligos

Odos, regos ir klausos ligos

Baigę šį mokymų kursą, Jūs galėsite:

* atkoduoti, iššifruoti, savo ir savo vaikų, kitų artimų ir brangių Jums žmonių, kūno negalavimų, patiriamų simptomų reikšmę;

* išmoksite analizuoti kūną ir gyventi darnoje su juo, prisiderinant prie jo biologijos;

* kritiškai analizuoti ir vertinti paplitusį požiūrį į žmogaus sveikatą ir ligas, medikų įvardinamų diagnozių, jos stadijų bei tolimesnių prognozių tikrąją reikšmę, siūlomo gydymo ar kokios nors intervencijos prasmę;

* atpažinti savo psichikoje sprendžiamus vidinius konfliktus ir išspręsti juos jų užuomazgoje.

Jūs sužinosite:

* kas yra sveikata ir liga iš visai kitos - mūsų, kaip biologinių ir kartu psichologinių būtybių evoliucinės adaptacijos perspektyvos;

* kaip mūsų psichika, instinktai, emocijos, jausmai, mąstymas, supratimas sąveikaudami su mus supančia aplinka veikia mūsų kūną ir kaip mūsų kūnas, padeda mums išgyventi, atliepdamas mūsų psichikos užklausai;

* apie savo sveikatos sutrikimus, kūno negalavimus - kokią problemą Jūsų kūnas padeda Jums atlaikyti Jūsų gyvenime.

Baigę šį mokymų kursą, išsivaduosite nuo ligų baimės, suvokę, kad liga tai nėra atsitiktinumas, o yra tik atsakas į tai, kas vyksta Jūsų gyvenime ir galvoje. Jūs įgausite ramybę ir supratimą, kas iš tiesų su Jumis vyksta ir kad su tuo galima kažką daryti.

MOKYMŲ KURSO KAINA

413 Eur

KURSŲ AUTORIAUS IR LEKTORIAUS ŽODIS

Kūne, mano kūne, KAS VYKSTA...?

Kada aš išgirdau iš onkologo: “tikrai taip, jūsų krūtyje yra
auglys”, automatiškai pirma mintis buvo, ką ne taip darau savo
gyvenime? Kaip dar ne taip gyvenu?
Kiek galima? Juk visą gyvenimą
tik ir darau, kad rūpinuosi savo sveikata ir savo pozityviu
mąstymu. Nejaugi genetika ir paveldimumas tikrai tokie viską
nulemiantys, nesvarbu kaip gyventum?

Mamos mama mirė nuo vėžio, kai jai buvo vos 34 metai, mama – 50-ies metų. Stebint tokias tendencijas, tikėjausi pratempti nors iki kokių 65 ir nesukti sau dėl to galvos, anksčiau laiko. Taip svarstė mano protingoji dalis.

Bet reikia būti sąžininga pačiai prieš save, yra ir kita dalis. Dalis, kuri visą mano suaugusios
gyvenimą akylai budėjo ir laukė, kada gi pagaliau pasirodys ta ponia, kurią visi vadina onkologija.
Laukė, kada gi mes pagaliau susiliesime, susidraugausime, ir taip abi save realizuosime, o ji (ta mano dalis) galės pagaliau pasireikšti, nes visą laiką buvo teisi.

Juk dar mirštančios mamos buvo prisakyta – tu, Živile, kaip pirmagimė, tai tikrai paveldėsi šią ligą, taip jau yra, taip kad rūpinkis savimi, prižiūrėk save! Gera įtaiga iš geros širdies 🙂

Suprantu – laukiau šios ligos, ar tai ir yra “ne taip gyvenau”?

Antra mintis buvo – aš nesigydysiu. Šito žaidimo tai jau aš nežaisiu. Aš mačiau kaip kentėjo mano mama, kokiu zombiu po visų gydymų ir procedūrų ji tapo, kokia pasimetusia ir tuščia siela žvelgė iš savo akių. Gyvenimo pabaigoje ji prisipažino, kad jei dabar reikėtų gyventi toliau, tarkime jei ji kažkokiu stebuklingu būdu pasveiktų – ji nebežinotų kaip tai daryti, ji nebežinotų kaip gyventi.

Taigi, taip ir pasakiau savo kūnui ir labai aiškiai – šito žaidimo mes su tavimi, mielasis, tikrai
nežaisime, taip kad net nepradėk! Jeigu lemta mirti, reiškia mirsime. Tikrai taip, mirsime abu. Nori to? Pirmyn – tavo pasirinkimas! Tai buvo mano provokacija iš beviltiškumo 🙁

Tai nereiškia, kad nėjau iš proto, kad naktimis neverkiau, laukdama tolimesnių procedūrų, tyrimų,
atsakymų. Kad ne puoliau žaliavalgiauti, kas rytą keltis penktą valandą ir daryti jogą, daug vaikščioti gryname ore, medituoti ir sukti galvoje plokštelę su įsakymu – pasveik, pasveik, pasveik, išnyk, išnyk, išnyk, aš sveika, sveika, sveika…

Įsivariau save į geležinės dietos ir disciplinos narvą ir aiškiai jaučiau kad taip ilgai netempsiu.
Kur link aš einu? Aš gi žinau, kad viskas yra mūsų galvose. Kiek daug žmonių, kurie išgyja savo
tikėjimo galia, savo psichikos galia. Juk aš tai žinau! Aš gi  pati dirbu su psichologija. Tai ką aš čia išdirbinėju? Visą laiką dirbau su savimi. O dabar vėl kabinuosi į savo kūną, vėl kažko iš jo
reikalauju? Čia iš tos serijos – didysis žinovas psichologas, net sau padėti negali.

Susiimu. Bet kiek į interneto paiešką įsivedu žodį “psichosomatika” – tiek nieko. Kiek įsivedu
“onkologijos psichologinės priežastys” taip nieko nerandu – jokių atsakymų. Tik vėl bendro pobūdžio
frazės, kad reikia išmokti džiaugtis gyvenimu, mažiau stresuoti, pozityviai mąstyti.

Ar tai reiškia, kad reikia viską mesti, t. y. visus savo stresus, su kuriais pasirodo nesusitvarkai ir išeiti į mišką, giliai kvėpuoti ir susilieti su gamta? Šalta kažkaip pas mus žiemą miškuose, ne ta klimato juosta, o Indija toli.

O gal tai reiškia – matyk šviesiąją savo vėžio pusę, matyk kokios vėžinės galimybės dabar tau atsivėrė! Kita vertus, tai man padaryti būtų paprasčiau – išprievartauti save jausti pozityvą net nuo vėžio ir užsispyrus nematyti savo realybės aš galiu. Tiesiog dar daugiau save pahipnotizuosiu, padirbėsiu su mentalu. O vat šaltis miške labiau gąsdina, o Indija toli – tikrai toli 🙂

Sunkiausia buvo suvokti, kad pasirodo mano kūnas gyvena savo nuosavą ir atskirą gyvenimą. Pasirodo aš negaliu jo kontroliuoti. Aš nesuprantu savo kūno. Negaliu juo pasitikėti. Kūne, kas vyksta? KAS V Y K S T A,  po galais?  Ar girdi mane, mano kūne? K A S  V Y K S T A ?  Padėk man suprasti!

Mano istorija baigėsi laimingai – paskutinis biopsijos tyrimas parodė, kad auglys vis tik nepiktybinis. Bet ši išgyventa akistata buvo labai kieta. Tokia kieta, ir tokia sudrebinanti, kad nuo jos pagaliau galėjau atsispirti ir nustoti sau meluoti dėl to, kaip sąmoningai aš gyvenu.

Visų pirma, įsisąmoninau ir pati sau garsiai įsivardinau savo vidinį ketinimą, kuris kažkokiu būdu
pasirodo buvo tapęs egzistenciniu – užbaigti onkologijos istoriją savo giminėje. Padėti čia tašką.
Nežinojau kaip tai padarysiu, tik žinojau kad padarysiu.

Ar šis žinojimas ar koks kitas stebuklas pagaliau mane suvedė su ypatinga pažintimi. Pažintimi su
naująja, kaip aš vadinu Šiuolaikine psichosomatika. Tai mokslas, tai medicina, tai psichologija, tai tyrimai, tai empirika, tai sistema, tai logika, tai aiškumas, apibrėžtumas ir tai mažiausiai 80 proc.išgijimo rezultatas! Tai evoliucija.

Nekantrauju, mielieji, tuo pasidalinti su Jumis. Gal būt, kažkas kaip ir aš vis dar ieško atsakymo – kūne, mano kūne, kas vyksta? Tik tas kažkas, suvedęs į interneto paiešką “psichosomatika” – jau ras, kur eiti jo ieškoti.

Mūsų laukia nuostabi atradimų kelionė…

Iki pasimatymo! 🙂

Živilė Sugentas

MOKYMŲ KURSO PROGRAMA

I savaitė
ŠIUOLAIKINĖ PSICHOSOMATIKA

Tradicinė-oficialioji psichosomatikos apibrėžtis

Istorinis ekskursas ir psichiatrinis kontekstas

Čikagos septynetukas

Neuroendokrinologinis aiškinimas

Mistinė-ezoterinė psichosomatika

Medicininė-biologinė psichosomatika

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

II savaitė
R. G. HAMER

Ryke Geerd Hamer asmenybė, gyvenimas ir darbai

German New Medicine teorijos atradimo istorija

Ryke Geerd Hamer sapnai

„Vienas prieš visus”

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

III savaitė
PSY2.0 PROJEKTAS

Projekto variklis ir veidas M. Filiajevas

PSY2.0 ekosistema

PSY2.0 esmė ir metodas

PSY2.0 mokslinė veikla

PSY2.0 ir Naujoji vokiečių medicina

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

IV savaitė
VIDINĖ MOKSLO VIRTUVĖ

Mokslas – socialinis reiškinys

Abejonės vidinėje medicinos virtuvėje

Patologinė anatomija ir ligų etiologija (priežastingumas)

Traumos ir trauminio proceso etiologija

Hipertenzijos etiologija – akivaizdžiai socialinė

Uždegimas – tai normali organizmo funkcija

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

V savaitė
KAIP JAUČIAME SAVO KŪNĄ?

Tiesa apie mane ir pasaulio objektus

Tiesa apie mane ir mano santykius

Tiesa apie mane ir mano tikslus

PRAKTIKA

praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas

VI savaitė
VISKO PRIEŽASTIS - BIOLOGINIS KONFLIKTAS

Biologinis vs psichologinis konfliktas

Organizmo biologiniai-išlikimo poreikiai

Žmogaus virtualumas: socialinis, kultūrinis

Žmogaus virtualumas laiko dimensijoje

Realus ir virtualus konflikto turinys

Biologiniai konfliktai embrioniniame laikotarpyje

Nėštumas, kaip biologinis konfliktas

Žmogaus programavimo laikotarpis

Biologinės prasmės dedamoji

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

VII savaitė
SKAITOME HAMERĮ. ATVEJŲ ANALIZĖ

„Terapija sveiku protu”

Atvejų analizė

(senyva moteris su sigmos karcinoma ir jos kanarėlė; sanatorijos vadovo žmona su plaučių vėžiu (adenokarcinoma); moteris apsišaukėlė ir jos kaulų karcinomos; jauna moteris su pikta mama ir augliu smegenyse; nebėra namų, „kur aš priklausau”)

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

VIII savaitė
GYVŪNAI IR NAUJOJI VOKIEČIŲ MEDICINA

Žmogus tai tik gyvūnas, ar dar ir gyvūnas

Kur mūsų instinktai..? ir kita žmonių rūšis

Kaip biologinius konfliktus sprendžia gyvūnai?

Geladų hormoninis atsakas į alfa patino pasikeitimą

Dramblių netekties ritualai

Naminiai vs laukiniai gyvūnai?

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

IX savaitė
PIRMASIS BIOLOGINIS DĖSNIS, DHS

Adaptacija: paprastos ir specialios biologinės programos

Dirk Hamer Sindromas (DHS) ir būtinos jo sąlygos

Bazinės būsenos: neapibrėžtumas, priklausymas, „viskas bus gerai”

Situacijos suvokimo subjektyvumas: viena situacija-trys moterys-dvi diagnozės

Tridimensinė sinchronizacija

Darbas su situacijos dramatizmu

Diagnozės konstruktas

Atvejų analizė

(siamo dvynių ligos, vaiką išvežė į kaimą, apie ką yra tymai)

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

X savaitė
EPIDEMIJŲ PRIGIMTIS

Virusologijos problemos

Apie ką yra infekcinės ligos?

Kodėl serga grupės žmonių?

Kodėl ir kaip yra „vaikiškos” ligos?

Atvejų analizė

(raudonukė, vėjaraupiai, skarlatina, sinusitas, otitas, „peršalimo ligos”: sloga, kosulys, tėtis išvažiavo ir todėl dviračio nebus, į svečius atvažiavo močiutė, ispaniškas gripas)

Žmogaus virtualumas – kalbos dimensija

Sugestija ir jos formos

Diagnozė = nauji konfliktai

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XI savaitė
KAIP MANO KŪNAS JAUČIA?

Žmogus šalia – kas mano kūne?

PRAKTIKA

praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas

XII savaitė
SPRENDIMAS - SPECIALI BIOLOGINĖ PROGRAMA

172 SBP

SBP dvifaziškumas

Simpatinė ir parasimpatinė nervų sistema

Vagotonija ir vagus nerve

Simpatikotonija ir jos simptomai kūne

Neurotinis priverstinis mąstymas

Simpatikotonija smegenyse

Vagotonija ir jos simptomai kūne (eksudacija)

Paleidimo, emocinio palengvėjimo pojūtis

Galvos skausmai (eksudacija)

Epileptoidinė krizė

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XIII savaitė
KAIP GIMSTA LIGOS?

„Ligos” skirtingose SBP fazėse

Konflikto masės parametras

Apie ką kalba „autoimuninės ligos”?

„Imuniteto sistema” ir jos konfliktai

Atvejų analizė

(skydliaukės ligos: hipertireozė, tiroiditas, hipotireozė; storosios žarnos ligos: sigmoidinė karcinoma, opinis kolitas; plaučių ligos: adenokarcinoma, pneumonija, tuberkuliozė; kaulų ligos: osteolizė, metastazės kauluose, osteosarkoma; krūtų ligos: mastitas, lobulinė karcinoma; skrandžio ligos: opa, opinė karcinoma, gastritas)

Kaip susijęs paralyžius ir epilepsija?

Širdies priepuolis ir jo rūšys

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XIV savaitė
RECIDYVAI IR TREKAI: ALERGIJŲ SUSIFORMAVIMAS

Recidyvo samprata

Realus ir virtualus/asociatyvinis recidyvas

Treko samprata, rūšys

Dažniausios alergologinės ligos

Dvi alergijų susiformavimo schemos

Atvejų analizė

(alergija riešutams, alergija žiedadulkėms, alergija vynui, alergija saulei, alergija katėms)

Apie ką kalba gliuteno ir laktozės netoleravimas?

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XV savaitė
RECIDYVAI IR TREKAI: PANIKOS ATAKŲ PRIGIMTIS

Jūsų vidinė žuvis… 🙂

Frontalinė konsteliacija ir panikos sutrikimas

Panikos atakos prigimtis, biologinė prasmė ir recidyvuojantis mechanizmas

„Ligos” pasireiškiančios recidyvų pagrindu

Atvejų analizė

(ne Hodžkino limfoma, šoninė kaklo cista, skydliaukės cista, eutiroidinė mazginė struma) 

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XVI savaitė
TYRINĖJAME SAVO SIMPTOMĄ

Simptomo lygmenys: antrinė nauda, asociatyvių išgyvenimų tinklas, pirmasis išgyvenimas

Simptomo sekimas regresine skale

Persimokymas praeityje

„Atsiimu savo teisę į savo gyvenimą”

PRAKTIKA

praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas

XVII savaitė
SBP KODAI EMBRIOGENEZĖJE

Embrioninis vystymasis – embriogenezė

Audinių grupės klasikinėje klasifikacijoje

Gemaliniai sluoksniai ir audinių kilmė

Klasikinė audinių klasifikacija vs naujosios vokiečių medicinos

Senieji ir naujieji audiniai

Gemaliniai sluoksniai ir organai

Atvejų analizė

(skydliaukės gemaliniai sluoksniai, žarnyno gemaliniai sluoksniai, skrandžio gemaliniai sluoksniai, krūties gemaliniai sluoksniai)

Embrioninis smegenų vystymasis

Smegenų dalys ir embrioniniai audiniai

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XVIII savaitė
SENIEJI AUDINIAI IR JŲ ELGSENA

Histologinė endodermos organų audinių formacija

Liaukos žmogaus organizme

Endokrininė sistema

Cilindrinis žarnyno epitelis

Endodermos audinio elgsena realizuojant SBP adaptacinį procesą

Konkrečių organų adeno-Ca: „žiedinio kopūsto” ir plokščiai auganti

Histologinė senosios mezodermos organų audinių formacija

Seroziniai dangalai žmogaus organizme ir mezoteliomos

Koriumas (derma) ir aknė

Pieno liaukų navikas = koriumo invaginacija

Pigmentinė ir bepigmentinė melanoma (corium-Ca)

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XIX savaitė
NAUJIEJI AUDINIAI IR JŲ ELGSENA

Histologinė naujosios mezodermos organų audinių formacija

Kaulinis, raumeninis ir jungiamasis audinys

Mezodermos audinio elgsena realizuojant SBP adaptacinį procesą

„Šveicariško sūrio” audinys

Furunkuliozė, lipoma, Hodžkino limfoma

Histologinė ektodermos organų audinių formacija

Epidermis ir odos ligos (egzema, dermatitas, dilgėlinė, neurodermatitas)

Paviršinės gleivinės audinys (cistitas, pienligė, hemorojus)

Ištekamųjų organų latakų audinys (duktalinė krūties karcinoma)

Ektodermos audinio elgsena realizuojant SBP adaptacinį procesą

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų įrašų peržiūrėjimas, papildomos video, audio, tekstinės medžiagos studijavimas

XX savaitė
TOLIAU TYRINĖJAME SAVO SIMPTOMĄ

Simptomas ir diagnozė

Mano simptomas ir mano aplinka

Gydantis kontaktas su savo traumuota dalimi

PRAKTIKA

praktikų įrašų peržiūrėjimas, praktikavimas

VEBINARŲ ĮRAŠAI

Gyvų online susitikimų įrašai:

klausimai-atsakymai iš medžiagos

asmeniniai pasidalinimai, įžvalgos, pastebėjimai

atvejų analizės

kaip gyventi pagal Hamerį?

GYVI ONLINE SUSITIKIMAI (VEBINARAI)

Gyvi online susitikimai – galimybė pasidalinti savo įžvalgomis, patirtimis, užduoti klausimus

Susitikimai vyksta vieną kartą mėnesyje

Artimiausi susitikimai (šeštadieniai, nuo 10 val.):

balandžio 26d; gegužės 24d; birželio 28d; liepos 26d; rugpjūčio 23d; rugsėjo 20d. 

SERTIFIKATAS

Pasveikinimas ir išdavimas

SERTIFIKATŲ

liudijančius sėkmingą mokslų pabaigą!

Kurso medžiaga prieinama dar vieną mėnesį (4 savaites)*

INDIVIDUALUS MOKYMASIS

lekcijų, praktikų, vebinarų įrašų peržiūrėjimas, aktualios papildomos video, audio, tekstinės medžiagos pakartojimas

*Bendra kurso trukmė – 24 savaitės arba pusė metų